Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.05.2008 23:03 - Обичам родината, мразя държавата
Автор: istina Категория: Изкуство   
Прочетен: 1755 Коментари: 2 Гласове:
2

Последна промяна: 15.05.2008 21:42


България е моята родина
и не искам друга да е тя.
За мен една е тя в света,
идеална във всяко едно отношение,
освен в едно-единствено само.
Излишни в нея са политиците,
които България предадоха без свян.
За нея не ги е еня, за какво ли пък
им е нужна тя, та за нея да страдат те?!
От родината си се възхищавам
и пред нея се прекланям,
но пред подлата държава
на колене не ще падна в тоз живот.
Обичам родината, мразя държавата -
за мен нищо не е направила тя,
а моите мечти всячески затрива.
Обичам моята родина и знам сега,
че винаги така ще бъде, щом сърцето
с обич към нея  е изпълнено.
Щом родната страна ме обича,
знам, че и аз ще я обичам
и с привързаност и любов
ще й отвръщам аз,
от цяло сърце и душа.
Но държавата в нея мразя
заради нейното подло предателство
към всеки български човек,
за мен държавата е мащеха
на тез хора - ограбени и измъчени -
на всички хора по света,
които от България бягат надалеч,
търсейки другаде по света това,
което би трябвало да намират тук.
Но как, Българийо мила, но как, Родино,
да намерят работа и прехрана?!
Политиците наши са изменници -
те за своя облага живеят и дебелеят.
Та как, Българийо скъпа, кажи ми
тях да продължавам да търпя
и да се правя, че не забелязвам
тяхното некадърно управление,
с което до просешка тояга
теб, мила родино, доведоха?
Народът ни български някога тъй горд -
цял от величие по света блестял,
по Балкана чети водил
и с "Радецки" Дунава преплувал,
сега в мизерия и нищета тъне
и по кофите с боклук се рови;
а политиците в разкош се обвиват -
какво пък, нали за тях не се отнася?!
Е, нека ви кажа, господа политици,
я си идете от тези нечестно спечелени
и още по-нечестно използвани
работни места, домове, пари, ...
И нека ви кажа още сега,
че България обичам като цяло
и най-вече РОДИНАТА в нея;
но ДЪРЖАВАТА аз мразя тъй силно,
както някога Ботев поробителите;
политиците презирам от душа,
че не заслужават нищо друго те!!!




Гр. Хасково
29.01.2005 г.






















Тагове:   обичам,   МРАЗЯ,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Браво!
06.05.2008 18:34
Само така!Усещам,че си истинска!
Целувки!
цитирай
2. istina - Възмутена съм от положението, в ...
06.05.2008 23:55
Възмутена съм от положението, в което се намираме като българи, начинът, по който всеки гледа да ни смачка, да мине по нас, само, за да постигне целта си.
"Целта оправдава средствата"! Колко удобно, нали?!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: istina
Категория: Изкуство
Прочетен: 669072
Постинги: 393
Коментари: 370
Гласове: 5803
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930