Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.06.2016 16:22 - Коварна змия
Автор: istina Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1238 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 17.06.2016 01:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Уличнице Антоанета, Ще ми платиш за всичко с лихвите! И то с Божията помощ. Не лично от мен! Бог вижда и знае какво ни причини. Знае, че чрез твоята намеса мама почина. Знае за разногласията, които посяваш между хората. Докога, кучко, ще вредиш, само за да се наслаждаваш на нещастието на хората? Няма ли справедливост на света? Кога отрепка като теб ще получи заслуженото си наказание? Време е да понесеш последствията от действията си! Време е всяка твоя жертва да бъде възмездена! Какво ти сториха всички невинни, на които навреди? Защо ти трябваше да убиваш мама? Беше по-умна от тиква като теб, нали? Уж си агроном, а идваше дядо (лека му пръст) да ти каже коя култура е пшеницата и коя - ечемикът! smile емотикона:) Бездарно същество като теб няма сърце, нито душа! Няма чувства! Ти си излишен товар за земята! Срам ме е от теб, от факта, че по произход си ми роднина. Срам ме е, че години наред търпях мълчаливо магиите, които с майка ти и баща ти ни правехте. Срам ме е, че те познавам. Отдавна съм се отрекла от т.нар. ни роднинска връзка. Не си достойна да те смятам за роднина! Такова злобно и завистливо същество като теб заслужава единствено презрение, пренебрежение и забрава. Нека Бог те съди за злото, което си причинила и продължаваш да причиняваш! Нека смъртта на мама получи възмездие от Бог! Дано получиш наказание и за останалите си грехове и престъпления! Та мама беше твоя първа братовчедка!!! С какво право се намеси и промени съдбата й??? Коя си ти? Едно НИЩО! Уличница, която е любовница на женени мъже. За съжаление, вече вдовци, тъй като съпругите им не издържаха унижението ти и починаха! Ами сестрата на онази клюкарка - мъжа ти?! Тя какво ти пречеше, уличнице? И на нея навреди, нали? И на колко още? Не можеш да се побереш в проклетата си кожа, когато хората те превъзхождат! Е, да, така е! Превъзхождат те! Защото ДОБРОТО винаги ще превъзхожда ЗЛОТО и само ДОБРОТО ще ПОБЕДИ!!! Гр. Хасково 15.06.2016 г.



Гласувай:
3


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: istina
Категория: Изкуство
Прочетен: 669084
Постинги: 393
Коментари: 370
Гласове: 5803
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930