Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.10.2009 22:34 - :))))))))))))))))))))))))))))))))))))) от мен!
Автор: istina Категория: Забавление   
Прочетен: 1468 Коментари: 0 Гласове:
7

Последна промяна: 26.10.2009 22:46


Иванчо пита баба си:
- Бабо, нали знаеш, че българите говорят български, а американците - английски!
- Да Иванчо! Знам това!
- Е, ами нали знаеш, че българските кокошки казват "ко - ко"...
- Да, да знам Иванчо и това!
- А тогава какво казват американските кокошки?


Учител води курс по история на 20 блондинки. Първи въпрос:
- Къде се намира Америка?
Никол, една от блондинката става и намира Америка на картата.
- Браво! А кой е открил Америка?
19 блондинки стават и в хор отговарят:
- Никол!


Един бивш военен разпалено разказва за войната:
- Те бяха много, наистиина... цели милиони, въобще какви ти милиони направо стотици хиляди..


Младеж отишъл на гледачка и тя му казала да не се качва на кораб, защото кораба ще потъне и той ще се удави. Минали години, младежа станал мъж, остарял. С бабата решили да отидат на круиз с кораб по Средиземноморието. Казал си:
- Щом толкова години нищо не се случи, значи се е разминало.
Както си плавал кораба и изведнъж се извила буря, кораба се залюлял, започнал да потъва.Човека взел да се моли:
- Защо, господи? Айде, аз си знаех, че така ми е писано,ама поне другите пощади!
А отгоре се чул глас:
- Ааа, да знаеш от колко време се мъча да ви събера на едно място всичките...


- Довечера сме у нашите.
- Добре, мила.
- Да не вземеш пак да се напиеш?
- Тогава за какво ще ходим?!


Пиян мъж се качва в Такси:
- Към нас, ако обичате.
- Къде по-точно? - попитал таксиметровият шофьор.
- В хола!


- Какво Ви кара да пиете?
- Нищо не ме кара. Аз съм доброволец.



Тагове:   мен,


Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: istina
Категория: Изкуство
Прочетен: 665444
Постинги: 393
Коментари: 370
Гласове: 5798
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031