Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.03.2009 12:02 - Да се посмеем на Осми Март!
Автор: istina Категория: Забавление   
Прочетен: 596 Коментари: 0 Гласове:
3



              Баща взима сина си от детската градина. Учителката хвали малкия, че е много умен и талантлив и препоръчва баща му да го мотивира, като му купува нещо. На път за вкъщи минали покрай един магазин. Малкият припомнил на баща си думите на учителката и влезли в магазина. Няма как бащата купил вафли, дъвки, бонбони и други глезотии. Тъкмо решили да излязат, малкият вдигнал очи нагоре и попитал:
- Тате, какво е това?
- Ами, шоколади.
- Хайде, купи ми и от тях.
- Ама те са много скъпи...
- Нищо бе, тате, аз и скъпи мога да ги ям.

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ 

            Жена отишла в командировка. Мъжът й се затъжил и отишъл при нея неочаквано в хотела.
Щом се видяли и веднага скочили в леглото, бурен секс, викове... От съседната стая някой извикал:
-Не можете ли по-тихо!!! Вече пета нощ не мога да спя от вас! 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ 

Двама пенсионери играят шах. Единият поглежда нагоре в небето и вижда баба Яга. А тя една такава раздърпана, неугледна, метлата й прекъсва, дими...
Пенсионерът я погледал, свел отчаяно поглед и си казал: "Каквато ни е държавата, такъв и Батманът!" 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ 

            Полицай спира блондинка и й казва:
-Дайте си трите имена, моля.
Блондинката вбесена:
-Ти луд ли си, бе?! А аз после как ще се казвам? 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ 

            Съпруг и съпруга спят. Изведнъж жената се стряска на сън и изкрещява:
- Мъжът ми си идва!
Съпругът й скача и се пъхва в гардероба.
Излиза, гледа гузно, жената седи, подпряла глава с двете си ръце, той сяда до нея, потупва я по рамото и казва:
- Няма нищо, мила. И двамата сме си поизнервили напоследък покрай тия командировки... 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ 

            - От кога съществува демокрацията?
- Горе-долу от тогава, когато Господ извикал Адам, дал му Ева и му рекъл: "Ха сега си избери жена!" 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ 

Две блондинки гледат филм в киното едната казва на другата:
- А бе Буби, винаги съм се питала как правят така че светлините на прожекторите изгасят постепенно?
Другата отговаря:
- Ами, сигурно дърпат щепсела бавно. 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ @ 

        Един пияница се прибира в 5 сутринта след цяла нощ пиене с приятели. Вижда кукувичка на прозореца и я пита:
- Кукувичке, кукувичке, колко ми остава да живея?
В този момент от прозореца се показва жена му и му отговаря:
- От 3 до 5 секунди, докато намеря ютията! 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ 

        - Господине, след като пихте, защо не дадохте на жена си да седне зад волана и да кара колата?
- Господин полицай, аз може и да съм пиян, но това съвсем не означава, че съм луд!  

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ 
   
    Някакъв мъж се прибира у дома от среща с любовницата. Обаче целия вони на парфюма й.
За да се маскира малко, минал през една кръчма и ударил набързо няколко ракии.
Прибира се, жена му го подушва подозрително и казва:
- Ти да не мислиш, че ще ме заблудиш, бе? И с десет парфюма да се полееш, пак ще позная, че си пил!

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ 

        -Господине, не трябва да пиете толкова много. Пиенето ще скъси живота ви наполовина.
-Това няма никакво значение, докторе. Защото аз пък виждам всичко двойно. 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ 

Пиян се качва в автобуса и заговаря един от пътниците :
- Ти знаеш ли по какво се различава твоето сако от джунглата?
- Не.
- В джунглата има много маймуни, а в твоето сако само една...

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ 

Връща се шефът в офиса петък следобед и вижда, че подчинените му си пийват 
биричка и си лафят.
- Нали съм казал, че по време на работа не може да се пие.
Един от подчинените:
- Че кой ти работи..петък следобед е...

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ 

        Мъж влиза в бензиностанция и пита:
- Кой е шефът?
- Аз!
- Трябват ли ви работници?
- Не, целият щат е зает.
- Ами тогава нека някой да дойде най-накрая да ми напълни резервоара!!!

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ 

        Питат депутат:
- Какво правите за покачване на рейтинга Ви?
- Пия виагра!

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ 
   
    - По какво българските чиновници приличат на пираните?
- По несъответствието между апетита и размера на тялото.

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ 

- Ало, пожарната ли е?
- Да!
- Тук един доктор и един полицай се бият и не знам на кого да се обадя...

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@




Тагове:   март,   Осми,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: istina
Категория: Изкуство
Прочетен: 669089
Постинги: 393
Коментари: 370
Гласове: 5803
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930