Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.07.2008 19:37 - Щастието зависи не от това къде си, а с кого си
Автор: istina Категория: Изкуство   
Прочетен: 1027 Коментари: 1 Гласове:
2



    Има ли някакво значение къде се намирам в момента? Има ли значение за какво мисля? Има ли значение дали е вчера, днес или утре?

    За мен е много по-важно не къде съм, а с кого съм. Не е толкова важно за какво, а за кого мисля, защото мислите ми са заети с любимия мъж. Когато съм до любовта на живота си, не е важно вчера - важни са днес и утре! Когато съм до НЕГО, важен е само и единствено ТОЙ - МЪЖЪТ, КОГОТО ОБИЧАМ И ЖЕЛАЯ!

    Какво чувствам, когато съм близо до него?

    Чувствам любов, сигурност, топлина; знам, че именно с него щастието ми би било пълно; знам, че с НЕГО живея, а не съществувам.

    Прави ли ме ТОЙ щастлива?

    Откакто съм с НЕГО, аз разбрах какво означава истинското щастие, разбрах, че истинските усмивки са тези, които са израз на щастието и на любовта на двама души.

    Имам ли му доверие?

    Да, имам му пълно доверие! Имам му доверие, защото ТОЙ го заслужава! Имам му доверие, защото е истински и неповторим! Имам му доверие, защото го обичам!

    Как си представям живота си с НЕГО?

    Животът ми с НЕГО би бил изпълнен с много любов, щастие и доверие, защото дните ни ще бъдат слънчеви, а нощите - горещи.

Как си представям живота си без НЕГО?

    Самотна, бездушна празнота, изпълнила душата и сърцето ми.

    Какво е ТОЙ за мен?

    Всичко. За мен ТОЙ е всичко! ТОЙ е слънцето, луната и звездите! ТОЙ е пулсът на моето сърце! ТОЙ е любовта, която изгаря тялото, сърцето и душата ми!

    ТОЙ е просто МОЯТА ЛЮБОВ!

    Заради всичко това съм напълно сигурна, че няма никакво значение къде се намирам, а с кого съм, защото ЩАСТИЕТО ЗАВИСИ НЕ ОТ ТОВА КЪДЕ СИ, А С КОГО СИ!!!



P.S. На моят любим!

Мило, дано се познаеш в тези редове!

Твоето момиче!




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. istina - За Теб!!!
29.07.2008 21:14
За Теб, Моя Единствена, Истинска и Неповторима Любов!
For You, My Love!
Fuer Dich, Meine Einzige Liebe!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: istina
Категория: Изкуство
Прочетен: 669202
Постинги: 393
Коментари: 370
Гласове: 5804
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930