Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.09.2011 23:34 - На път съм да се отчая съвсем :(
Автор: istina Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3688 Коментари: 8 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Мислех да не пиша на тази тема, но просто не мога. От 2-3 месеца баща ми не работи, пуснаха го в неплатена отпуска (а има да ползва платена за години назад). Месеци преди това ту го викат, ту го пускат в неплатена отпуска. Лошото е, че ние с майка също сме без работа. Където и да сме питали, получаваме отрицателен отговор. В бюрото по труда в родния ми град казали на майка да си намери работа и да им се обади, за да я не я водят повече при тях като търсеща работа. Аз също съм записана там, но никаква полза. От малкото места, от които са ми се обаждали, след като съм кандидатствала на много повече, си казваме ДОВИЖДАНЕ, защото днес работодателите масово не искат да наемат няколко групи. Аз съм една от тези групи. Ето ги: 1. Търсещи работа в предпенсионна възраст (какъвто е случаят с майка ми); 2. Майки с малки деца (случаят с една моя приятелка); 3. Бременни жени; 4. Обвързани, сгодени, женени/омъжени; 5. Студенти (редовно и задочно обучение) - АЗ   Да, аз съм студентка. Миналата година ме накараха да подпиша молба за напускане на работа. Както и да е.   Та на въпроса. Баща ми е изнервен до крайност от положението в момента. Не вярва, че си търся работа. Постоянно ни намира недостатъци. От това майка се чувства зле като слуша какво става. От друга страна нейна "роднина", която аз не признавам за такава, иска да ни навреди чрез магии. Знам, че някои от Вас не вярват в съществуването им, но те са факт. За тях преподават в известен български университет на студентите.   Мъжът, който обичам повече от всичко, в момента е извън страната и не мога да споделя с него какво ми тежи.    Моля Ви, помогнете ми със съвет, имам нужда от него. Благодаря предварително!  

Гр. Хасково 01-09-2011 г., 23:29 ч.



Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. alexs - Какво да се прави такава ни е държ...
02.09.2011 14:30
Какво да се прави такава ни е държавата .....
С отчайване нещата не се оправят!
Хубав ден и дано се решат твоите проблеми !
цитирай
2. istina - Благодаря ти, alexs!
02.09.2011 14:39
alexs написа:
Какво да се прави такава ни е държавата .....
С отчайване нещата не се оправят!
Хубав ден и дано се решат твоите проблеми !

цитирай
3. yotovava - Моят принцип е всяко зло за добро.
05.09.2011 14:36
ПРез 2001 останах без работа и ми се наложи да си стоя вкъщи.
Резултатът - на 27 август 2002 се роди синът ми след 15 години стерилитет.

В момента също съм без работа, сега очаквам да ударя джакпота от тотото.
Горе главата.
Здравето е най-важно.

Валя
цитирай
4. istina - Благодаря ти, Валя! :)
05.09.2011 14:41
yotovava написа:
Моят принцип е всяко зло за добро. ПРез 2001 останах без работа и ми се наложи да си стоя вкъщи.
Резултатът - на 27 август 2002 се роди синът ми след 15 години стерилитет.

В момента също съм без работа, сега очаквам да ударя джакпота от тотото.
Горе главата.
Здравето е най-важно.

Валя


След публикуването на постинга се случи нещо, което ме направи оптимистка. Скоро започвам работа.

Нека детенцето ти да е живо и здраво, да ти носи много радости и да се гордееш с него.

:)
цитирай
5. alexs - Да здравето е най-важно А как с...
05.09.2011 16:53
Да здравето е най-важно
А как става номера с джакпота Валя?
А ти наистина истина си вечна оптимистка Честито!
цитирай
6. istina - Благодаря, alexs!
05.09.2011 23:36
alexs написа:
Да здравето е най-важно
А как става номера с джакпота Валя?
А ти наистина истина си вечна оптимистка Честито!


:)
цитирай
7. magnoliya - Е, това е добра новина!
05.09.2011 23:56
Радвам се, че започваш работа!
Успех!
цитирай
8. istina - Благодаря ти!
06.09.2011 00:17
magnoliya написа:
Е, това е добра новина! Радвам се, че започваш работа!
Успех!


:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: istina
Категория: Изкуство
Прочетен: 669199
Постинги: 393
Коментари: 370
Гласове: 5804
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930