Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.02.2009 23:17 - Вицове без край подарък от мен
Автор: istina Категория: Забавление   
Прочетен: 2331 Коментари: 0 Гласове:
3



%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

В "Стани богат". Участва наш Генко. който отговаря на всички въпроси, при това не използва никаква помощ. Ники Кънчев:
- Ако отговорите и на последния въпрос, то печелите голямата награда ( само в България не е милион image ). Само не се ядосвайте, въпросите ги избира компютъра. И така, готов ли сте?
- Да!
- Каква е дълбочината на влагалището на жена ви?
Генко дълго се мръщи, чеше се по тиквата, накрая казва:
- Обади се на приятел!

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

Старица отива на лекар и го пита:
-Докторе, от няколко дена ми се повръща, припадам и ми се гади. Моля ви се кажете ми какво ми става!
-Госпожо, бремена сте.
-Не е вярно. Как можете да твърдите такова нещо!-казва ядосана жената
Отива на друг лекар.Отново му се оплаква по същия начин:
-Докторе, от няколко дена ми се повръща, припадам и ми се гади. Моля ви се кажете ми какво ми става!
-Госпожо, ама, ама вие сте бременна! Честито!
-Ама как може и вие да твърдите това!-възмутена казва жвната отново.
Отива жената при трети лекар. Отново със същите думи го пита, вече почти изгубила надежда за това че не е бременна:
--Докторе, от няколко дена ми се повръща, припадам и ми се гади. Моля ви се кажете ми какво ми става!
Лекарят отново и повтаря, че бременна. Жената излиза от кабинета и казва отчаяно:
-Господи, Господи. До къде стигна този свят. Да нямаш вяра и на средния си пръст в днешно време!!!

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%



Тагове:   мен,   край,


Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: istina
Категория: Изкуство
Прочетен: 669150
Постинги: 393
Коментари: 370
Гласове: 5804
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930